09123333417      021-77744771      021-77333107   

بخاری قارچی مشکی مدل PHBL07

برخی از انواع جدید بخاری قارچی با نیروی الکتریکی کار می کنند بدین صورت که انرژی مادون قرمز منتشر و به سوح ازراف خود منتقل می کنند و به همین ترتیب باعث گرم شدن هوا می می شوند. بخاری های پاسیو یا بخاری های قارچی در رستوران ها و کافی شاپ ها و باغ ها به این خاطر محبوب شده اند که باعث می شوند مشتریان به راحتی در فصول سرد در فضای باز بنشینند.

بخاری قارچی مشکی مدل PHBL07


مدل: PHBL07
جنس: استیل ضد زنگ
توان: 11 کیلو وات
(kg/h): 0.4-0.75 گاز مصرف
محدوده شعاع گرمایش: 08-188
نوع فندک: پالسی تمام اتوماتیک
دارای سنسور قطع کن گاز در هنگام قطعی موقت گاز
دارای سنسور قطع کن گاز درصورت واژگونی بخاری
جهت استفاده در فضای باز
عمر باطری جرقه زن )تعداد دفعات(: 0888 بار
قابلیت تنظیم درجه حرارت
اندازه ابعاد ظاهری )میلی متر(: 3320*010
وزن خالص )کیلوگرم(: 11
نوع گاز: پروپان یا بوتان )LPG)
دارای استانداردهای CE اروپا و CSA کانادا

 بخاریو پاسیو یا بخاری قارچی چیست؟

بخاری پاسیو ( که به بخاری قارچی یا بخاری چتری نیز معروف است ) یک وسیله گرمایشی تابشی است برای فضای آزاد یا فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

یک مشعل در بالای آن قرار دارد که گاز مایع  یا همان LPG که متشکل از بوتان و پروپان است را می سوزاند و شعله ها را به یک ورق فلزی سوراخ دار هدایت می کند. گرما از سطح صفحه فلزی بصورت الگوی دایره ای اطرف بخاری قارچی یا بخاری پاسیو می تابد. صفحه قارچی بالای بخاری گرمایی را که می خواهد به سمت بالا برود منعکس می کند. به ای این خاطر که کلاهک بازتابنده بطور معمول نقره ای است که باعث می شود گرمای کمتری را جذب کند ولی در بازتاب آن بصورت عالی عمل کند. این عمل باعث می شود تلفات گرمایی کمتر شود زیرا صفحه بالای بخاری قارچی که نقره ای است نور مادن قرمز را جذب نمی کند بلکه منعکس می نماید.  https://garmayeshiran.com/