09123333417      021-77744771      021-77333107   

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی


گروه گرمایش ایران برای برگزاری نمایشگاهها و همایش ها با توجه به گران بودن قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی توسط چوب و نئوپان نسبت به اجاره اسپیس فریم این گروه صنعتی اسپیس فریم را به صورت اجاره ای در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه و همایشها به صورت اجاره قرار میدهد. قیمت ارزان اسپیس فریم اجاره ای نسبت به دیگر سازههای نمایشگاهی اجاره ای از ویژگیهای بارز اسپیس فریم نمایشگاهی ، اجاره ای میباشد. سازه اسپیس فریم اجاره ای در اسرع زمان امکان اجرا به صورت اجاره دارد.اجاره داربست نمایشگاهی جهت ساخت سالن . سازه های مختلف برای مراسم های شما به کار میرورد ،غرفه

شرکت گرمایش ایران قادر به اجاره سالن های نمایشگاهی موقت و دائم در ابعاد مختلف به صورت سر پوشیده به صورت سوله های موقت توسط اسپس فریم اجاره ای جهت برگزاری نمایشگاه و همایش ها میباشد اسپیس فریم های تولیدی گرمایش ایران این امکان را فراهم میسازد تا در حداقل زمان ممکن غرفه نمایشگاهی و یا سوله های موقت را به صورت اجاره اسپیس فریم راه اندازی نمود. ساخت غرفه توسط اسپیس فریم اجاره ای در زمان اندک قابل اجرا میباشد. اسپیس فریم اجاره ای این امکان را فراهم میسازد که با حداقل هزینه و ارزانترین قیمت بتوان غرفه نمایشگاهی را توسط اسپیس فریم اجاره ای ساخت و دیگر احتیاجی به انبار جهت نگهداری اسپیس فریم ندارید. اسپیس فریم اجاره ای میتواند در صرفه جویی اقتصادی با دارا بودن قیمت ارزان به شما کمک نماید. شما میتوانید با مشاوره با متخصصین ما بهترین نوع ساخت غرفه توسط اسپیس فریم را اجرا نمایید. اسپیس فریم اجاره ای با داشتن اندازههای مختلف میتواند انواع غرفه نمایشگاهی را بسازد. اسپیس فریم اجاره ای در حداقل زمان قابل اجرا میباشد. ساختن کف کاذب برای غرفه نمایشگاهی توسط اسپیس اجاره ای قابل اجرا میباشد. اجاره اسپیس فریم به صورت اجاره مقدور میباشد ، نمایشگاهی در حداقل زمان ممکن انجام میگردد. انجام غرفه سازی اجاره ای توسط اسپیس فریم
نصب در کوتاه ترین زمان و زیبایی و قیمت پایین از ویژگیهای اسپیس فرم اجاره ای گرمایش ایران میباشد.
توسط اسپیس فریم اجاره میتوان در فضای باز نیز غرفه نمایشگاهی ساخت غرفه های نمایشگاهی در فضای باز باید دارای سقفی شیب دار باشند که در هنگام بارندگی آب به داخل غرفه وارد نشود. اسپیس فریم دارای قابلیت نصب انواع سقف میباشد. غرفه نمایشگاهی اجاره ای ساخته شده توسط اسپیس فریم دارای زیبایی و کارایی زیادی میباشد.
گروه تولید گرمایش ایران برای رفاه مشتریان اقدام به اجاره اسپیس فریم با قیمت ارزان و مناسب نموده است. تا مشتریانی که (space frame) قصد خرید اسپیس فریم را ندارند بتوانند از اسپیس فریم اجاره ای برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و دیگر امور تبلیغاتی و همایشی استفاده نمایند.
گرمایش ایران با ساخت غرفه نمایشگاهی توسط اجاره اسپیس اقدام به اجاره غرفه نمایشگاهی توسط متریال اسپیس فریم مینماید. توسط اسپیس فریم اجاره ای میتوان در فضای باز و بسته غرفه نمایشگاهی ساخت. سازه های اسپیس فریم فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند. با ترکیب اسپیس (space frame) فریم می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود.
اسپیس فریم های اجاره ای به وسیله بست اسپیس به یکدیگر متصل می گردند و شکل و سازه محکم و زیبایی را خلق مکنند اسپیس فریم ها به واسطه شکل و ساختار هندسی که دارند وزن خود را در جهات مختلف به زمین وارد می سازند و این امر باعث استحکام اسپیس فریم ها می گردد وبرای ساخت انواع فضا ها از قبیل سالن ،غرفه ،تابلو بنر و غیره مناسب میباشد.
گروه تولید گرمایش ایران برای رفاه مشتریان اقدام به اجاره اسپیس فریم با قیمت ارزان و مناسب نموده است. تا مشتریانی که (space frame) قصد خرید اسپیس فریم را ندارند بتوانند از اسپیس فریم اجاره ای برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و دیگر امور تبلیغاتی و همایشی استفاده نمایند.
گرمایش ایران با ساخت غرفه نمایشگاهی اقدام به اجاره غرفه نمایشگاهی توسط متریال اسپیس فریم مینماید. توسط اسپیس فریم اجاره ایمیتوان در فضای باز و بسته غرفه نمایشگاهی ساخت.
فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند. با ادغام اسپیس (space frame) سازه های اسپیس فریم فریم می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود.
اسپیس فریم ها به وسیله بست اسپیس به یکدیگر متصل می گردند و شکل و سازه محکم و زیبایی را خلق مکنند اسپیس فریم ها به واسطه شکل و ساختار هندسی که دارند وزن خود را در جهات مختلف به زمین وارد می سازند و این امر باعث استحکام اسپیس فریم ها می گردد وبرای ساخت انواع فضا ها از قبیل سالن ،غرفه ،تابلو بنر و غیره مناسب میباشد.

اجاره اسپیس فریم دارای مزیتهای بسیاری در مقابل خرید اسپیس فریم میباشد. خرید اسپیس فریم یکی از معایب آن نیاز داشتن به فضای زیاد جهت نگهداری از اسپیس فریم خریداری شده میباشد که اسپیس فریم اجاره ای همچین نیازی به جا برای اسپیس اجاره ای نمیباشد. اسپیس
فرماجاره ای نیاز غرفه دار برای داشتن غرفه را بر طرف میسازد. اجاره اسپیس فریم برای داشتن غرفه نمایشگاهی یکی از راههای ساخت غرفه است.
اجاره اسپیس فریم برای ساخت غرفه از نظر قیمت مقرون به صرفه میباشد. قیمت اجاره اسپیس به متراژ و نوع کار بستگی دارد.

اجاره اسپیس فریم و ارسال آن به تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد. اسپیس اجاره ای در اکثر فضاها مورد استفاده قرار میگیرد. اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید اسپیس به صرفه تر میباشد.
لطفا قبل از اجاره اسپیس فریم به نکاتی مانند: فضای نصب، متراژ اسپیس فریم، مدت اجاره، تاریخ و مکان نصب اسپیس فریم دقت فرمایید، تا کارشناسان ما بهترین و کاربردی ترین نوع اسپیس فریم اجاره ای را به شما پیشنهاد نمایند.اجاره داربست نمایشگاهی با معیار متر طول داربست نمایشگاهی استفاده شده و یا متر مربع پوشش داده شده توسط داربست نمایشگاهی اجاره ای انجام میگردد.

تماس با کارشناسان